Investigazione di u mercatu americanu

In u marzu di u 2019, Connie è Amy da u dipartimentu di vendita di Huaying si sò andati in i Stati Uniti per una visita di 14 ghjorni. Duranti stu tempu, anu visitatu u spettaculu di cummodità è rigalu di Las Vegas è u spettaculu internaziunale di l'articuli di casa in Chicago. tenutu, hè diventatu u più largamente in u mondu sanu tutti i tipi di bè è avvenimentu di mostra di beni di cunsumazione, rapprisenta a tendenza di a tecnulugia è a tendenza populari di l'industrii cunnessi, ogni volta pò attruverà marche lucali da i Stati Uniti è i pruduttori di i cummircianti glubale per participà. à a fiera anu pigliatu assai infurmazione preziosa è prudutti di tendenza populari.

Durante l'inchiesta, avemu cunnisciutu dui novi clienti nantu à a basa di visità i vechji clienti.L'intenzione di l'ordine di u cliente hè assai grande! Avemu ricevutu ordini di $ 650,000 da i clienti, è ci sò sempre quasi $ 400,000 in ordini di intenzione.

Duranti stu viaghju in i Stati Uniti, ùn aghju micca solu participatu à a mostra, visitatu i clienti è firmatu ordini, ma ancu capitu a tendenza di u sviluppu di u mercatu internaziunale, chì hà stabilitu una fundazione per u sviluppu di u produttu futuru di a cumpagnia è a pianificazione di u mercatu.

Dopu, a cumpagnia hà da cuntinuà à espansione l'influenza di a marca di i so prudutti in i paesi stranieri, cusì chì più clienti ponu cunnosce è piace Huaying!


Tempu di post: 22-mar-2019